lørdag 21. mai 2011

Bilder fra Lillehammertur med klassen!

Hei! :)
Onsdag 11 mai dro jeg med klassen til Lillehammer. Vi var innom Lillehammer kunstmuseum og Mauhaugen. Jeg er fornøyd med turen! På Mauhaugen fikk vi en omvisning av en guide i stavkirken og i noen av husene rundt. Det var veldig spennende å høre om. Han var veldig flink og han kunne sitt fag for å si det sånn. Men jeg skal være ærlig å si at på slutten satt jeg og håpet på at hver eneste setning han sa skulle være den siste..
Under turen skulle vi ta masse bilder, så nå har vi fått i oppgave og legge ut noen av dem her.

Bildet ble tatt på Lillehammer kunstmuseum. På dette bildet har jeg forsterket kontrastene litt i paint.nett som er det redigeringsprogrammet vi bruker på skolen. Jeg er fornøyd med bildet siden jeg syns det at bildene gjennspeiler seg i pianoet var en kul effekt!

Dette bildet har jeg ikke gjort noe med. Jeg syns det ble et stilig bildet og jeg likte at fokuset er på skruene i plankene. Jeg syns derfor at det er kult at bildet er litt uklart i forgrunn og bakgrunn, og at det er midtgrunnen som har fokuset!


Dette bildet ble tatt utenfor Lillehammer kunstmuseum. De hadde et veldig fint uteanlegg der. Bildet har jeg redigert litt i paint.nett. Jeg har forsterket fargene samt kontrasten.


Dette bildet tok jegigjennom solbrillene mine. Ble fornøyd med det og syns det ble en kul effekt! Har ikke redigert det noe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar